miercuri, 27 august 2014

selfie la istoria ieroglifică

Cătălin Afrasinei

dragă bill îţi mulţumesc pentru urările transmise
şi pentru fotografiile cu urangutanii din indonezia
o expertiză frontală dovedeşte
că în ţara mea nu există
decât alte specii al căror spirit
îi luminează pe ai mei
mai întotdeauna fără voia altora
eu mi-am ales lupul pelasgic
ori de câte ori îmi este teamă
urletul lui mă urmează
încă de la primele lui vocalize
am ajuns să cred u-ha-u-ha-u-ha-ha
apa se evaporă din mocirla vieţii pe care o duc
ca tot omul înot prin mocirlă neagră
biciui de zor fără spor
bivolii negri ai vieţii trăite la negru
uneori mă-mbrac în alb
semn că am făcut pace cu mine
sute de mii din cei pe care nu-i cunosc
sunt toţi îmbrăcaţi în negru
nici măcar în ştofă adevărată
vine toamna şi mă tem să nu cadă cerul peste noi
mă grăbesc să contemplu a doua oară
urangutanii din indonezia cocoţaţi
niţel mai sus prin copaci şi zâmbind
că au căpătat o banană în plus dragă bill
sunt de acord să-mi împărtăşeşti gândul
,,dacă vrei să schimbi lumea trebuie s-o conduci’’
,,cel care a biruit gândul este cel mai puternic’’
mă gândesc deja la cel mai tare selfie din această vară
tu cu o urangutancă din indonezia
eu cu un vulpoi
cu blană argintie a cărui coadă înfăşoară pământul
de la ecuator la tropicul racului şi pieziş
o scutură cu atâta vigoare abolind
legile pământului şi chiar ale speciei sacre
best regards dear bill













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu