duminică, 21 septembrie 2014

noul hitler noul stalin

Cătălin Afrasinei

locul meu nu mai era în această lume
coboram în exilul interior
ca pe o pârtie în care schiori diletanţi
învaţă să nu cadă
eu am urmat lui victor hugo şi maiakovski
(maiakovski e infinit mai slab decât evtuşenko)
am crezut mai puţin în mine
decât s-a crezut g. călinescu
napoleon bonaparte
am crezut mai mult decât a crezut victor hugo
că-l poate urma pe napoleon împărat până la moarte
dacă pământul în care lenea şi-a făcut culcuş
se poate numi patrie
aceasta nu este patria mea
marii politicieni ai timpului la care nu mă mai uit la ceas
sunt bolnavi de un fel de lepră
iau timpul şi şi-l atârnă de gât
ca pe un colier de njde mii de karate
timpul a devenit lepros şi intratabil
lepra e singura boală care nu minte
am tot mai puţin aer
tot mai mult cer
prea multă viaţă atârnă de mine
atâta lipsă de smerenie
atâta păcat
pentru o patrie în care nu mai respiră nimeni
nero a fost un copil întors de la ţâţă
pentru puţin
nu muriţi
maranatha



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu