marți, 23 septembrie 2014

tratat de contramagie

Cătălin Afrasinei

cu toate acestea
mitropolitul dosoftei
nu a auzit de un milion de ori cuvântul ,,fecale’’
supremă blasfemie cale de treisprezece milioane de euro
atât mi s-a spus că s-a cheltuit
pentru ca eu să-mi dau duhul oficial
fără falsă diplomaţie
adevărat VOI PĂRĂSI
                                      CÂT DE CURÂND
                                                                           SCÂRBA DE VIAŢĂ
nu există zi
în care să nu afirm cum să mori
nu ai lăsat decât o interpretare fugitivă a dicţionarului de magie
,,cine ştie mult multe i se vor cere’’
nimeni dintre demonizaţi
înainte de moarte
nu-şi poate da sufletul fără ca demonii
să cucerească un alt suflet şi să i se închine
cel puţin aşa explică faust orbilor
m.o.
AL TREILEA RĂZBOI MONDIAL
ar trebui să fie TE IMPLOR
numai şi numai pentru demonizaţii
care mi-au răpit ceea ce eu am iubit mai mult
decât orice pe lume la care eu am ţinut mai mult
decât la mine însumi faţă de care şi tu privindu-i
cu luneta lui galilei eşti mult prea neputincios biet om scofâlcit
de care alţii fac mişto pion al hazardului
                                              NU NOI NE-AM ALES DUŞMANII
demonii ne-au ales pe noi în speranţa logică
ŞI DACĂ NU VOM TRECE DINCOLO DE SÂRMA GHIMPATĂ
discursul meu devine ghimpos ca sârma ghimpată
din marea evadare
şi dacă nu vom fi împreună DINCOLO
m.o.
mocirla lumii e cu mult mai adâncă decât infinitul prostiei
chestii nesinonime
alţii se uită la noi
ca proştii cu gura căscăundă
poştaşul vine de pe vremea lui eminescu
îmi transmite cordial
,,nu mai scrie că-mi dă mwe’’
ca şi cum eu i-aş fi salvatorul
care ştie ce-i aceea o mwe adevărată
aştept răspuns
mai bine nu
am murit de mult
e bine de ştiut
aparţin unei generaţii cu trei şefi de stat
unul mai încăpăţânat decât celălalt
pe scara mea
copiii aruncă fluide fierte fenomenale castane
şi eu le răspund
NU POT FI PRINTRE EI
PENTRU CĂ EU SUNT NEASEMUITUL
şi ei ştiind răspunsul
mai aruncă o castană
m. o.
pregăteşte-te pregăţi-ne pregătiţi-vă
NU NE-AM NĂSCUT PENTRU NOI
băiatul meu VA CONDUCE ÎNTR-O ZI UNIVERSUL
CINE O SĂ-L MAI SMEREASCĂ
dacă nu noi cei care o dăm din colţ în colţ
cu al treilea şi al patrulea război mondial







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu