luni, 17 noiembrie 2014

To>>barackobama@barackobama.withe house. thanks SIR

Cătălin Afrasinei

am primit emoţionantele rânduri
care ţin loc de orişice altă apreciere pământeană
pe care le voi deferi parchetului de pe lângă judecătoria vaslui
la plinirii vremii poate miercuri la prânz
ZIUA ÎN CARE DUMNEZEU A CREAT LUMEA
să vedem
cine are curajul să înfrunte
omul cu cea mai mare siguranţă de sine din univers
cum se exprima odinioară nichita
despre preşedintele statelor unite ale americii
am urmărit cu atenţie limitată alegerile din ţara mea
nu ştiu dacă pot respira aproape mistic
now we are free
fiecare votează în felul lui
uneori printre gloanţele unui popor de trădători
alteori printre cuvinte mai grele decât air force one
pe care-l aştept la iaşi
oraşul de aur al culturii mele
pentru mine aceste alegeri au constituit
opera magistrală a profesorului meu despre lichele
de la universitatea bucureşteană
pe care n-am regăsit -o ABSOLUT niciodată
citată în harvard law review
un text genuin intitulat ,,de ce regi’’
probabil cel mai interogativ răspuns
am subscris patetic la un text patetic infinit
mai emoţionant decât viciile din patria mea cosmică
aş spune că am votat cosmogonic
am ajuns la momentul zero al universului
în care trăiesc din moment ce o femeie
profesoară din ploieşti a comis cel mai nobil
şi mai regesc gest
,,îmi daţi 150 de euro după ce ne-aţi luat totul
n-am nevoie de banii voştri’’
ei ce-ai spune în calitate de apărător al drepturilor civile
mulţam
nu-mi răspunde
sorin m-a înştiinţat deja de la atlanta
şi cred în el
ALTFEL NU MAI AVEM NICIO ŞANSĂ DE REABILITARE
dear barry mi-am amintit că în 1992
când a venit msr mihai I regele românilor
mă aflam acolo cu emil scandând ca pe stadion
,,jos comunismul’’ în ideea legitimă a unei vieţi
mai bune şi mai demne şi cum regele
nu a fost primit defel în patrie DE AI LUI
NOI
toţi cei de-atunci ne-am jurat să schimbăm
forma perimată de guvernământ cripto-comunist
N-AM REUŞIT şi nu poate răspunde nimeni
dacă lumea bezmetică în care trăim
va deveni brusc
DIVINĂ ŞI REGALĂ
o profeţie a mariei de la parepa aşa spune
moldova se va uni cu ţara şi msr va reveni
acolo de unde n-a plecat niciodată
cum ar spune liiceanu şi heidegger
răspunzându-i domnului conte filosof japonez
,,ce este dasein-ul’’
probabil 126 de ÎMPĂRAŢI care opresc vremelnicia
şi o transformă în eternitate a florii - de-cireş
fericiţi că n-au fost împuşcaţi
după rut au venit cerbi albi
&
au valsat pe munţi universali până spre zori în oniric
schimbând gustul durerii cu bunătatea & blândeţea
pentru toate fărădelegile subcerescului
pentru care străbunicul meu turc dinspre mamă
megieş al imperiului otoman
a plătit mai mult decât noi toţi laolaltă
uneori – mi mai apare-n vis
şi strigă
adu-ţi ţara & prietenii înapoi
cu sinceritate
decapitează-i pe corupţi cum făcea mahommed
în care tu nu crezi nici cât negru sub unghie
de aceea mohammed avea întotdeauna dreptate
românia contemporană e mai întinsă
decât statele unite şi decât rusia vladimire
(şi eu am centura neagră 18 dan
cu una mai puţin decât bruce lee
cu una în plus faţă de tine
cât am fost student
nu ştiu dacă am servit 10 beri
tensiunea vieţii pe care o suport azi
lasă fără energie centrala atomică de la cernavodă
& românii pe întuneric
deşi rusoaicele &româncele
ar fi trebuit să fie siameze
pe mii de ha
fără falsă / adevărată pudimborie
cum mi s-a-ntâmplat mie)
nu există loc pe faţa sfântului pământ
unde românii să nu-şi fi înălţat adăpost
imposibil să nu - şi fi cerut azil politic
la mii - de - ani - lumină – de – ţara - lor
aici închei cu ultimul cuvânt
despre străbunicul meu turc dinspre mamă
era mai înţelept decât moromete
şi decât comisul manole – jder
el i-a înţelepţit în aşa fel pe unchii mei
piloţi de vânătoare în cel de-al doilea război mondial
bolnavi până zi PRIN MINE
de crimele comise în legitimă apărare
decoraţi cu toate onororile posibile
străbunicul i-a ajutat să se lase de băut
de damigeana de vodkă siberiană/pe nerăsuflate
cu duhul blândeţii spunându-le
,,băieţaşi
o să vină cineva care o să vă vindece şi pe voi de răni
împreună vom zidi o biserică’’
biserica s-a zidit
cei doi unchi ai mei piloţi de vânătoare
contra lui hitler & stalin
nu s-au mai vindecat niciodată
DIMPOTRIVĂ






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu