vineri, 30 ianuarie 2015

Vasilica Grigoraş – Introspecţii



Un copac din parc
îmi ascultă inima
îmbrăţişându-l-
apoi mă simt mai verde
şi văd stelele din el.
x
Gânduri sădite-n
sălaşul cu amintiri
zburate de vânt-
cu fiecare frunză,
tot mai multe insomnii.
x
Concert de seară,
sunetele tăceri-mi
umplu inima-
doar licurici revărsând
fuioare de lumină.
x
În zorii zilei
deschid fereastra
să-mi aerisesc mintea-
şi văd conul de ceaţă
din sufletul meu.
x
În tăcerea goală
mă trezesc aievea-
pe cuptor, discret,
un ghemotoc de puf alb
toarce-ncet firul nopţii.

Vasilica Grigoraş







Îmi spunea mama:
cântatul cocoşilor
îi ornic perfect-
cine ne poate trezi
din somnul neliniştii?
x
Zâmbetul nostru-i
un fulg de nea pe obraz
şi-n suflet un crin-
zbor pe aripile lui
e lumina-mplinirii.
x
Cu ochi de copil,
din cerdacul casei văd
freamăt de stele-
privind atentă în mine,
mi-am regăsit liniştea.
x
Corabia vieţii
hălăduind pe valuri-
îngenunchind,
deschid inima spre Cer
să pătrundă lumina.
x
Iat-un curcubeu
pe umerii cerului-
cu discreţie,
seninul îmi inundă
încet viaţa spre apus.

Vasilica Grigoraş


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu