duminică, 22 februarie 2015

Anunț Comunitar


Mare Bal cu Vedete de Calibru Internațional

Cu ocazia zilei de 8 Martie, Ziua Internaționala a Femeii, Comunitatea Românilor din Epping, Victoria organizează Sâmbătă 7 Martie, la orele 7 seara, un MARE BAL cu orchestra “life”, patru feluri de bucate alese, băuturi răcoritoare, vinuri felurite, ceai și cafea.
Sunteți invitați împreună cu cei dragi, să petreceți o seara minunată în sala “Golden Star Receptions” din strada Yale Drive, numărul 15, din Epping, Victoria, alături de PopStar/ul International - XONIA, venită special pentru dumneavoastră din România și binecunoscutul cântăreț - Sorin Stoiadin.
Prețul unui bilet pentru adulți este de, 75 de Dollari, iar pentru copii, 30 de Dollari.
Pentru rezervări de bilete sunați la numerele de telefon: 0413 332 350 doamna Camelia și 0415 190 159 domnul Sorin.






Răspunsuri:

DRAGULE BEN, MARE BEN,
Iata mi-am ptegatit rochia de bal.. E grozav sa petrec asa o zi de 8 martie.. NU AM PETRECUT NICIODATA IN VIATA MEA.. ASA CU FAST..SI BAL..Ba, nu am primit nici macar o urare..mai ales in ultimii ani.. as veni ..desigur
Sa-mi trimti totusi poze..
Te inbratisez cu drga mare ...
vero



...multumim!
Venim cu drag, Emilia si Dorin



Domnule Ben Todica,
Aş veni cu mare plăcere şi bucurie la acest "MARE BAL"...dar e atât de departe.
Rămâne doar să-mi imaginez cum mă "amestec" printre oaspeţi.
Să fie o zi a frumuseţii!
cele mai frumoase şi preţioase gânduri,
Valentina




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu