duminică, 22 februarie 2015

De Sfintele Paști


Învierea Mântuitorului Nostru IISUS HRISTOS

Ioan Miclău – Gepianul

CÂNTAREA INIMII

Când gândul mi-l îngenunchez
Tot Ceru-mi pare o icoană,
Cântarea inimii mi-e crez,
Prin Iisus, ea nu mai e orfană!

Eu niciodată n-am fugit
De-o vorbă ce am zis,
Dar niciodată n-am vorbit
Ce-n bunul simț nu e permis!

Averile-astea-mi sunt deajuns,
Acestea veșnice rămân,
Și-n veșnicie vor sta sus
Spre reînvierea neamului Român!

Tu, Doamne, știi de acest Neam,
Deapururea și an de an,
Noi am trudit în jug și ham,
Și-am  stat ca spicul drept pe lan!

Iubirea noastră e aceiași,
Precum ne-ai Învățat pe Munte,
Păcatelor să nu ne lași,
Reînvierea Ta spre Tine dăne-o punte!

Când gândul mi-l îngenunchez,
Tot Ceru-mi pare o icoană,
Cântarea inimii mi-e crez,
Prin Iisus, ea nu mai e orfană!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu