duminică, 13 septembrie 2015

Cate ceva despre ce n-am avut, n-am putut sau n-am vrut

de Dorina Stoica


N-am avut
o iubire întreagă,
să pot spune c-am fost un om fericit.
Am primit mereu doar mere mușate
și-am întalnit numai oameni
prin care am păcătuit.

N-am avut
niciodată o vară întreagă
în care să umblu pe unde-aș fi dorit.
N-am avut
decât obligații și sarcini
să le duc singură la bunul sfârșit.

M-am legat
cu mii de uitate neiertări,
de locuri de lucruri  și de trecut.
Am dus
mereu în cârcă spre groapă,
pe cineva drag ori vreun necunoscut.

De șaptezeci de ori câte șapte,
n-am iertat
că n-am vrut, ori nu am putut.
N-am dăruit atât cât aș fi putut da,
n-am avut
nici curajul  sa fac atâtea păcate,
câte Dumnezeu mi-ar fi putut  ierta.

Să las în urmă lumea,
să pun pentru-o altfel de viață
un nou și bun început,
n-am putut ori poate n-am vrut.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu