miercuri, 24 februarie 2016

RUGACIUNE



CU DUMNEZEU!
***
 

Cu Dumnezeu am plâns ades,
Zdrobit de dor și-nlăcrimat,
Știind că floarea-i semn ales,
Un ultim pas iubirii de-ndurat!

Căci înflorirea florii doar fructul mai așteaptă,
Lumina veșnicei renașteri se atinge,
Dar frăgezimea plantei spre veștejit se-ndreaptă,
Iar vremile o usc, o ploaie și o ninge!

O! Doamne, nu-mi înflori-n deșert  netrebnica-mi ființă,
Ași vrea să cresc, și să tot cresc, iar fructul meu în flori,
Să creacă-n limpezi zori, în armonie și credință,
Și-atunci și duhul meu rămâne-va-ntre flori!

Dă-mi chiar cununi de spini pe frunte,
Iar de cârligele perfide ale morții,
Ferește-mi calea mea, văd, ispitele sunt multe,
Cresc vrejuri ce din flori își scot otrăvurile sorții!

Cu Tine Doamne eu încă plâng ades,
Zdrobit de dor și-nlăcrimat,
Dă-mi Doamne fructul sfânt pe vers,
Al Dragostei vieții ce mi-ai dat!

Doamne, nu-mi înflori cu glorii netrebnica-mi ființă,
Dar dă-mi suspinul lui Hristos, suspinul Neamului român,
Si-atunci în veci n-oi veșteji avându-TE-n credință,
Tu dai la toți ce vrei, Ești Unicul Stăpân!
AMIN!
Ioan Miclău-Gepianul

- o -
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu