duminică, 7 februarie 2016

Undeva în România rurală. „ȘPAGA”


- Săru' mâna, domnu' doctor!
- Bine ai venit, lele Safta! Ce mai faci?
- Apăi, domnu' doctor, ca babele! Când mai bini, când mai rău! Da, ce bini ați făcut că ați venit! Că, de când s-a-nchis Dispensarul, greu să mai ajungă vreun doctor pe-aici. Noroc cu matale! De un an, știi cum aștept să vină joia? Mă rog tot timpul să-ți dea Dumnezeu sănătate!
- Hai, lele Safta, să vedem cum stai cu inima!...
- Apăi, cum să stau? Când mai așa, când mai așa! Știi că mi l-o lăsat Maria pe cel mic la mine, de când o plecat în Italia. Și știii cum sunt ăștia mici! Le fierbe sângele în vini! Da, mă descurc, mulțumesc lui Dumnezeu! Ei, cum îi?...
- Cum să fie, lele Safta!? E bine, numai că mai odihnește și mata nu mai alerga tot timpul!
- Apăi, cum să nu alergi? Da, știi că Ileana lui Postolachi a fost la oraș, la raze? De atunci se simte mult mai bine.
- !!!!!!!!!!!!
- Da, nici spatele n-o mai doare așa rău! N-ai putea să aduci un aparat de acela și la noi?




- Lelea Safta, nu știu cum să-ți spun! Razele sunt pentru altceva ! Un aparat de ăla e scump rău de tot. Uite, ai aici niște buline, le iei la fel ca pe celelalte! Hai, că ne mai vedem altădată! Este lume multă la ușă!
- Lasă-i să aștepte! Am dreptul la un sfert de oră, așa că să mai aștepte! Uite  ți-am adus niște lapte!
- Lele Safta, mă omori, nu ai înțeles că nu mai e voie să umbli cu șpaga? Te rog să iei sticla de aici!
- Auzi, domnu' doctor, eu nu mă iau după ăștia! Când vreau să dau șpagă, apăi dau șpagă! Să fie clar! Că mata meriți, nu ești ca cel de la Voinești, care se uită numai după bani!
- Lele Safta, mai încet!... Nu te supăra, nu pot să primesc!
- Aha, vrei să mă enervezi? Să fac tensiune! Așa ați ajuns? V-ați boierit! Ăștia fură cu miliardul și mata te mofturești!?! Nu vă mai place laptele meu?!?
- Ba da, e foarte bun! Uite, cum facem! Uite banii ăștia și suntem chit!
- Cuuuum, adică, mata îmi dai șpagă!?! Apăi, ce-ai făcut mata pentru mini? Nimic. Și-mi dai și 40.000 peste prețul normal. Ce-o să zică oamenii?
- Lele Safta, nu te supăra a trecut sfertul de oră!
- Uite, cum facem, domnu' doctor! De patru lei îmi mai iei o dată tensiunea!...

P.S. Prostituția politică a atins cote inimaginabile.

Toate bune,




Sergiu Găbureac

Tel. 0731 936.615

Bucureşti - 39



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu