joi, 17 martie 2016

Asalt barbar asupra FUMATULUI




Nu-i lucru curat cu asaltul acesta barbar asupra FUMATULUI!


John Curtin lighting a cigarette for Anthony Eden, 1944



Sunt ridicate in slavi si aproape impuse prin lege vicii precum sodomia, se creaza spatii speciale pentru caini in restaurante, in timp ce fumatul este tratat precum o crima. Incep sa banuiesc ca tutunul detine o calitate prin care sta in calea globalizarii - pur si simplu parca ii impiedica pe globalisti sa scape mai repede de surplusul de populatie. Sa nu uitam, aproape jumatate din populatia Globului fumeaza!
Voi incerca sa aprofundez tema. Pana atunci, avand in vedere ca ca astazi intra in vigoare LEGEA cea stramb croita, am sa mai dau odata glas indignarii mele, postandu-mi mai jos protestul (din vol. "A doua Scrisoarea III"), facand totodata un dulce apel la nefumatori sa se bucure de curatenia lor trupesca, iar la noi sa caute curatenie spirituala.








De…mock...raţie  

Adu-mi  ospătare  o tărie
Şi o scrumieră  bre  că mor -
Mama ei de mock…demockraţie
Nici în ea n-am loc - sunt fumător

Şi-s stigmatizat de lumea bună
Bieţi aerofagi visând ozon
Care-şi duc nefericirea-n mână
Ca pe-un obosit casetofon

Derulând aceeaşi bandă roasă
Cu bolnavi de stresul mondial
Ce acuză biata  papiroasă
C-ar băga tot globul în spital

Fumul de ţigară  - zic ei  lumii -
E curată moarte  e pogrom
Papiroasa e stigmatul ciumii
Fumătoru-i criminal  nu om !

Ce le pasă lor că-n casa noastră
Unde tot visăm un trai decent
Curg în val  prin uşă şi fereastră
Praf şi gaze de eşapamment

Ce le pasă lor că-n ţări bogate
Unde duhănitu-i crunt taxat
Moare lumea - de obezitate
De infarct  de cancer de…păcat !

Într-o lume-n supra-poluare
Când ne gem oraşele de stres
Ei dau toată vina pe ţigare
- Blestemat obiect de interes -

Şi ne-au pus la zid, de simt că mor că
Cacă câinii slobozi prin oraş
Numai eu n-am dreptul la mahorcă
Nici strivind rahat de câini sub paşi…

Zău că-mi vine clopote a bate
Să-l înviu din moarte pe Columb
Ce-a adus din lumi îndepărtate
Obiectul crezului lor strâmb

Să-mi dea el un colţişor şi mie
Unde să nu fiu discriminat
Să beau o cinzeacă de tărie
Şi să-mi ostoi pofta de fumat

Să petrec o oră ca acasă
Între două curse de TAROM
Să pot duhăni o papiroasă
Lângă o cafea şi-un ţoi cu rom…

Caut ca năuc prin terminale
Colţul teoretic de fumat -
Doamne  nici  “acolo”  la  haznale
Nu se poate - nici măcar pe blat

Că te văd  gealaţii-n monitoare
Şi te storc de leafa pe un an
- Aah, ce bine mai era frăţioare
Când fumam  Carpaţi şi Bărăgan

Peste tot - pe stradă ori acasă
Chiar şi pe la şcoală  prin veceu
De ne mirosea a papiroasă
Până şi sudoarea, frate-meu ...

Ins din cea mai  hăis  minoritate
Inglodată-n lipsuri şi nevoi
Decretez tutunul leac la toate
Şi dau glas frustrării mari din noi

Care dăm la stat o cotă-parte
Semnificativă din venit
Blânzi şi demni  netemători de moarte -
Nu ne oropsiţi la infinit

Că ne facem, nene, ONG-ul
<Fumătorii fără de hotar>
Şi atunci o să simţiţi voi greul
Când vom cere-un drept elementar:

S-avem şi noi baruri separate
Teatre  magazine  săli de sport
Cu două ţigări încrucişate
Logo-ul - danga pe paşaport

Să duhnim a iarbă denigrată
De  să…fugă bolile din noi
Inima rămână-ne curată -
Fiţi umani  că facem tărăboi !


Marian Ilie










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu