marți, 31 mai 2016

TANGOU DESPRE MISTERELE VIEŢII






Motto
                                                                                Când te-am zărit întâia oară
                                                                                Spărgeam secundele cu piatra
                                                                                 Şi aşteptai chiar să mă doară
                                                     Amurg de Primăvară-Constantin Rusu
                                                    Volumul Rânduri pentru Gânduri 2011

Misterul vieţii n-a murit !
Chiar azvârlit spre infinit...s-a dovedit de neoprit :
A ocolit capcanele tristeții
Și-a dat cu tifla celor care-au încercat constant
            Să-l facă s-aibă parte numai de decepții !
Dar asta pentru că nici noi nu n-am retras din rând
                                    ..și am riscat iubind,
Dând de pământ cu bănuiala care-i alimenta-ndoiala,
Considerând că ea era spoiala
                        serviciului de spionaj neprimenit
Al celor ne-narmati pentru…trăit în lume
Ce-au năvălit în ultima periodă…alintaţi cu fel de fel de nume !
Dar numele nu mai contează,
            Atunci când timpul care ne presează
Sorteaz-aluziile ce-am presupus că au rămas fără răspuns !
O!
      De-am putea trăi din toate…şi nu așa...pe apucate !
O!
      Dacă am putea reține…doar clipele când ne e bine,
            Și de-a sări, mai pe tăcute,
                                     peste acelea mai urâte,
Poate că am putea să luăm iar urma tinereţii
Si ocolind capcanele tristeţii
                        Să redirecţionăm...Misterul vieţii .
               
                Nicu  Doftoreanu  20.11.2011 - 20.12.2011, revizuit 2012
(Publicat în Volumul .«Tangouri de ieri, Tangouri de azi « apărut la Editura  Arefeana în anul 2012 )







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu