sâmbătă, 16 iulie 2016

Cum se fac banii? Sau cum sa bati sistemul.






Cum se fac banii? Sau cum sa bati sistemul.


 "Un medic chinez nu-si putea gasi de munca in SUA, asa ca a deschis o clinica privata.



La intrare, afisat, un banner pe care scria:

"Tratamentul costa 20 de dolari, in caz ca boala nu va trece, va vom returna 100 de dolari."



Un avocat, considerand o buna ocazie de a face rost de 100 de dolari, intra in clinica.

Avocatul: "Mi-am pierdut gustul."

Chinezul: "Sora, adu medicamentul din cutia nr. 22 si picurati-i pacientului in gura 3 picaturi."

Avocatul: "Ptiu, este benzina!"

Chinezul: "Felicitari, v-ati recapatat gustul, va costa 20 de dolari."


 
Plateste iritat avocatul si pleaca clocind o razbunare...Vine inapoi a doua zi.


Avocatul: "Mi-a disparut memoria, nu-mi mai amintesc nimic."

Chinezul: "Sora, adu medicamentul din cutia nr. 22 si picurati-i pacientului in gura 3 picaturi."

Avocatul, enervat: "Nuuu, ca acolo este benzina...mi-ati dat si ieri."

Chinezul: "Felicitari, v-ati recapatat memoria, va costa 20 de dolari."

Avocatul, gata sa plezneasca de nervi, plateste cei 20 de dolari, dar se intoarce a treia zi pentru a recupera banii.

Avocatul: "Am o vedere foarte proasta, aproape ca nu pot sa vad nimic."

Chinezul: "Din pacate nu am nimic pentru tratarea acestei boli. Poftiti cei o suta de dolari."

Avocatul, fericit, ia bacnota, dar...cand se uita vede ca-i de 20 de dolari...

Avocatul: "Dar...nu sunt decat 20 de dolari!"

Chinezul: "Felicitari, v-ati recapatat vederea, va costa 20 de dolari."









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu