marți, 16 august 2016

Mitologiile – surse de studii istorice






ANUNȚ EDITORIAL
Ioan Miclău-Gepianul


În luna Iulie,2016, a ieșit de la tipar noua mea carte,
”Mitologiile – surse de studii istorice”.

Cu această ocazie mulțumesc Editurii ”Cuget Românesc-Bârda”, eminentului editor și om al culturii române  Preot prof.dr.Al.Stănciulescu Bârda, la fel Tipografiei ”SITECH”- Craiova pentru excelenta calitate de tipărire a cărții! Mulțumesc dlui.Ben Todica din Melbourne pentru acea pertinentă și inspirată prezentare scrisă pentru cartea mea! Mulțumesc tuturor celor care primind cartea, mi-au trimis acele frumoase cuvinte de apreciere! Cuvintele domniilor lor, recunosc, au darul a mă îndatora și mai mult studiului și muncii literare! 

Cititorii români-australieni pot găsi cartea la biblioteca familiei mele, la13 McGovern Street, Cringila, N.S.W. ori trimițându-mi un plic poștal cu adresa dumnealor, pentru a primi cartea gratuit!

   Această dăruire este un gest de respect cititorilor români-australieni, fiindcă probabil
aceasta va fi și ultima carte a mea! Bătrânețile vin să ne împace cu viața!





~o~

Mulțumesc cu mult respect tuturor celor care mi-au trimis
apreciri pentru această carte:

”Dragă Ionică, sunt foarte bucuros că și în anul acesta ai scos la lumină cartea Mitologiile
pe care am primit-o cu drag de la părintele Alexandru Stănciulescu-Bârda. Am reușit să o
răsfoiesc, gândindu-mă în liniștea nopții cum ai reușit tu fiu al satului Gepiu să fii atât de
dotat și înzestrat. Cred că toate darurile acestea de a scrie proză, poezie, teatru, romane și în
special readucerea trecutului istoric tradițional, popular și ortodox al plaiurilor bihorene și cu precădere cele legate de Pădurea de la Bitanga și nu numai.
    Pentru toate acestea și încă multe altele te felicit rugând pe Bunul Dumnezeu să îți hărăzească zile și ani senini cu sănătate, fericire pentru noi împliniri.
Cu drag Preot Gheorghe Nemeș, Biserica Albastră Oradea, cetățean de onoare al comunei Gepiu. Addedum: te felicită preoteasa Paula, fiicele Carmen,Laura și Amalia, împreună cu soții și copii lor”.


”Frate Ionică,
Tu ești COLOSAL! Ai realizat foarte multe lucruri frumoase pentru comunitatea română
din diasporă, un simbol de mândrie pentru românii de acasă.
Cu prețuire și doriri de bine,
Benoni din Ciudanovița”.


”Mulțumiri și FELICITĂRI”
...Vă mulțumesc, cu sufletul pe palme, pentru volumul ”MITOLOGIILOR”, trimis prin
Preasfinția Sa, Preot STĂNCIULESCU BÂRDA!
FELICITĂRI! Nu ”calde” ci, de-adreptul FIERBINȚI
 Adrian Botez


Dear author Ioan Miclau
”...A lot of thanks for your book about mithologies which I received!
It give me the opportunity to read a book în romanian language!
T.F.Walsh


”Prin bunăvoința părintelui Al.Stănciulescu-Bârda am primit volumul MITOLOGIILE.
Felicitări și la mai multe.Sănătate familiei.
Prețuirea lui
                IONEL IACOB-BENCEI


”D-na Florica
D-nule Ioan Miclău,
Îmi exprim încântarea că succesorii d-voastră ”copii Gepiului”, vi-au trezit
amintiri prețioase. Înțelegem totodată că satul natal și consătenii sunt speciali
în inimile d-voastră.
Vă doresc un an 2016 cu sănătate și împliniri personale și de ce nu... să ne revedem
sănătoși!
   Cu drag a d-voastră consăteană,
                                   Voichița Cristea


”Stimate domnule Ioan Miclău,
Azi m-au anunțat colegele de la fostul loc de muncă(de trei ani m-am pensionat) că
am primit o carte de la domnia voastră(săptămâna viitoare trec să o iau).
Vă mulțumesc și vă felicit!
Multă sănătate și putere vă doresc!
Rodica Lăzărescu


”O zi bună să dea Dumnezeu,
   Țin să vă anunț că am primit cartea din partea d-lui Ioan Miclău, pentru care vă
Mulțumesc foarte mult!
    Cu deosebit respect, Elena Pintea


”Dragă Ionică,
Am primit cartea ta recentă, ”Mitologiile-surse de studii istorice”.
Te felicit și îți multumesc din suflet! Multă sănătate întregii familii!
Cu drag !
 Negrău Petru


”Ionică,
Mulțumim pentru cartea aceasta de Mitologii, bucuroși să  avem
aici in Australia o carte frumoasă românească!
   Antoneta și Ion Vâlcean


”Nene Ionică,
Vă mulțumesc pentru cartea dăruită! Am să o duc și copiilor mei din Sibiu!
  Mariana și Lucian Bozan


”Bună seara!
Bunicul meu Bocșe Gheorghe este in neființă de 20 de ani. Eu sunt nepotul
lui,  Raul Adrian Bocșe. Am primit cu mare bucurie de fiecare dată cărțile
scrise de domnul Ioan Miclău, astfel le voi dedica în memoria a ceea ce a fost olarul Ghe.
Bocșe. Eu păstrez această tradiție cu mândrie și fac acele forme și siluete de lut pe care
și el le făcea odată.
Vă mulțumesc!
Cu respect, Raul Bocșe.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu