vineri, 5 august 2016

VIATA E UN JOC 2





VIATA E UN JOC 2
Florence Schovel - Shin



Capitolul II
LEGEA PROSPERITATII (SUCCESULUI)

"Ea, atotputernicia, va fi apararea ta si vei avea belsug de arginti".
Unul dintre cele mai mari mesagii date rasei prin Scripturi este ca Dumnezeu este averea omului si omul poate pune in libertate, prin cuvintul lui rostit, tot ce-i apartine prin drept divin. El trebuie sa aiba perfecta incredere in cuvintul lui rostit. Isaia spunea: "Cuvintele mele nu se vor intoarce, in van, la mine, ci vor indeplini ceea ce trebuie, acolo unde sunt trimise; vorbele si gindurile mele sunt o forta vibratorie foarte puternica care modeleaza trupul si sufletul, treburile omului."
O femeie vine la mine, disperata, spunind ca va fi evacuata la 15 ale lunii, pentru 3000 de dolari. Ea nu vedea cum ar putea gasi acesti bani si era disperata. I-am spus ca Dumnezeu este averea ei si ca pentru fiecare cerere este un ajutor. Asa ca, am spus cuvintul: Am multumit ca femeia va primi 5000 de dolari la timpul potrivit si pe calea cea dreapta. I-am cerut sa aiba perfecta incredere si sa actioneze in concordanta cu perfecta ei incredere. Ma cheama la telefon si ma intreaba ce trebuie sa faca. I-am spus: "Azi e simbata, asa ca nu se fac evacuari azi; datoria dumitale e sa te comporti asa ca si cum ai fi bogata, aratind prin acesta perfecta incredere in banii care vor veni". M-a invitat sa iau masa cu ea s-o imbarbatez. Cind am intilnit-o la restaurant, am zis: "Nu-i momentul sa faci economii, comanda o masa scumpa, actioneaza ca si cum ai fi primit cei 3000 de dolari. Orice lucru, oricum ar fi, daca il ceri in rugaciune cu credinta il vei primi. Trebuie sa actionezi ca si cum ai fi primit cu adevarat". A doua zi, dis de dimineata, m-a invitat sa stau cu ea in timpul zilei. I-am raspuns: "Nu, esti protejata in mod divin si Dumnezeu nu-i nici o data in intirziere". Seara mi-a telefonat si mi-a spus, extrem de exaltata: "Draga mea, mi s-a intimplat o minune! Stateam in camera mea cind am auzit soneria; am spus femeii sa nu lase pe nimeni inauntru. Femeia care asa a facut s-a uitat pe fereastra si a spus: e varul dumneavoastra, cel cu barba alba. I-am spus: Cheama-l, mi-ar place sa-l vad. Era gata sa treaca de colt, cind a auzit vocea si s-a intors. Am stat de vorba cu el aproape un ceas si, la plecare, ma intreba: Apropo, cum stai cu finantele? I-am spus ca-mi trebuiesc banii si el mi-a raspuns: Iti voi da 3000 de dolari la inceputul lunii. N-am vrut sa-i spun ca voi fi evacuata. Ce trebuie sa fac? Am nevoie de ei miine". I-am raspuns: "Spiritul nu-i niciodata in intirziere".

Am multumit ca dinsa a primit banii pe plan invizibil si ca se vor manifesta la timp. A doua zi de dimineata o cheama varul sau care- spune: "Iti voi da banii chiar azi". Dupa amiaza avea banii in creditul ei de la banca si a scris cecurile atit de repede cit ii ingaduia emotia ei. Daca cineva are succes dar se pregateste pentru paguba, va culege situatia pentru care se pregateste.
Un om a venit la mine sa-mi ceara a spune cuvintul pentru ca o datorie sa-i fie iertata. Am aflat insa ca el pierdea vremea planuind ce-i va spune omului cind nu-si va plati datoria, neutralizind prin aceasta cuvintele mele. Ar fi trebuit sa se vada pe el insusi platind datoria. Avem o exemplificare in Biblie cu cei trei regi in desert, fara apa pentru oamenii si caii lor. Intilnindu-l pe profetul Elisei, le-a dat acest raspuns minunat: Astfel grait-a Domnul; nu veti avea vint precum ploaie si totusi veti face valea aceasta plina cu trandafiri.

Omul trebuie sa se pregateasca pentru lucrul pe care l-a cerut chiar cind nu e cel mai slab semn de a-l avea in vedere. O femeie era in cautarea unui apartament, cind era o mare lipsa de apartamente in New York. Prietenii spuneau: "Va trebui sa vinzi mobila si sa te muti la hotel!" Ea raspundea: "Nu va ingrijiti de mine; sunt supraom si voi gasi apartamentul". Spunea mereu asa: "spirit infinit, deschide-mi calea pentru apartamentul cuvenit". Ea stia ca exista un ajutor pentru fiecare cerere si ca aceasta va fi infaptuita neconditionat, lucrind pe plan spiritual. "Eu cu Dumnezeu formez majoritatea!" Si pe cind gindul spus sau ratiunea ii spunea ca s-ar putea sa nu gaseasca un apartament, ea se vedea cumparind albituri pentru noul apartament.
Se pregatea astfel, actionind ca si cum ar fi avut apartamentul. A gasit unul intr-un mod miraculos care i-a fost dat, desi existau vreo 200 de solicitanti. Albiturile au devenit credinta activa. E inutil sa mai spunem ca trandafirii saditi in desert de cei trei regi au fost plini de flori.

Sa te adincesti in oscilatiile spirituale ale lucrurilor, nu-i usor pentru un om obisnuit. Gindurile dusmane, de indoiala si frica se agita in subconstient. Ele sunt "armata strainilor" care trebuie alungata. Aceasta explica de ce este asa de densa "intunecimea dinaintea zorilor". O mare realizare este precedata, in mod obisnuit, de ginduri chinuitoare. Facindu-ti o declaratie de inalt nivel spiritual, provoci credintele vechi din subconstient si "eroarea este expusa" pentru a fi data afara. Trebuie sa faci afirmatiile despre adevar in mod regulat, sa te bucuri si sa multumesti ca ai primit intr-adevar. Aceasta inseamna ca fiecare dar, bun si perfect este al omului si asteapta numai sa fie recunoscut de el; "inainte de a ma chema iti voi raspunde".
Omul poate primi numai ceea ce el insusi poate vedea. Acest lucru e adevarat pentru fiecare om ca pentru toti supusii lui Israel. Omul are numai tara dinlauntrul viziunii mentalului sau. Fiecare opera, realizare mare a fost adusa in manifestare prin mentinerea vizionara si adesea, inaintea unei mari realizari vin aparente de nereusita si descurajare.

Cind copiii lui Israel erau sa ajunga in tara fagaduintei, le era teama sa paseasca inauntru, spunind ca era plina de uriasi care ii faceau sa se simta ca niste lacuste. Aceasta este, de acum, experienta fiecarui om.
Cu toate acestea, acela care cunoaste legea spirituala, nu este zdruncinat de aparente si se mai bucura inca, chiar si in captivitate. Aceasta inseamna ca el persista in viziunea lui, multumeste ca sfirsitul este aproape si ca a primit. Isus a dat un minunat exemplu, spunind discipolilor: "Mi-ati spus ca mai sunt patru luni pina ce-i gata recolta? Iata ca va spun voua: Ridicati-va privirea si uitati-va la cimp, fiindca - gata pentru seceris." Viziunea lui clara a strapuns lumea materiala, el a vazut, clar, in lumea cu patru dimensiuni, asa cum sunt lucrurile cu adevarat, perfecte si desavirsite in Mintea Divina. Tot asa, omul trebuie sa tie tot timpul treaza flacara viziunii lui si sa ceara manifestarea celor ce le-a primit cu adevarat. Poate sa fie sanatate perfecta, dragoste, belsug, casa sau prieteni, expresia de sine perfecta. Toate acestea sunt idei perfecte si terminate, inregistrate in Mintea Divina care trebuie sa vina omului prin si nu la el. Un om a venit sa ceara un tratament pentru succes. Trebuia neaparat sa calatoreasca un timp si avea nevoie de 50000 de dolari pentru intreprinderea sa. Timpul insa era aproape trecut cind a venit la mine. Nimeni nu dorea sa faca investitii in intreprinderea sa si banca a refuzat, in mod categoric, sa-i dea un imprumut. Am replicat: "Banuiesc ca ti-ai pierdut firea cind ai fost la banca si, de aceea, si puterea. Poti controla orice situatie daca te controlezi pe tine insuti. Du-te iar la banca si eu iti voi face tratamentul". Tratamentul era: esti identificat in dragoste cu spiritul orisicui este in legatura cu banca; lasa ideea divina sa se manifeste in aceasta situatie. El imi replica: "Femeie, vorbesti lucruri imposibile, miine e simbata, banca se inchide la 12 si eu nu ma pot duce acolo decit pina la 10, n-am timp pina miine, asadar, e prea tirziu". Am raspuns ca nu stiu nimic despre afaceri dar stiu totul despre Dumnezeu. El n-are nevoie de timp si niciodata nu-i in intirziere. Cu el toate lucrurile sunt posibile. El a spus: "Totul suna atit de frumos cind stau si te ascult, dar cind voi pleca va fi ingrozitor".

Locuia intr-un oras indepartat si timp de o saptamina n-am auzit nimic de el; ulterior am primit o scrisoare. Spunea: "Ai avut dreptate, am luat bani si n-am sa ma mai indoiesc de adevarul lucrurilor pe care le-ai spus. Cind l-am vazut, l-am intrebat ce s-a intimplat. El a zis: Trenul a fost in intirziere si am ajuns acolo exact cu 15 minute inainte de a inchide. Am pasit calm in banca si am spus ca am venit pentru imprumut; ei mi l-au dat, fara nici o intrebare".
Au fost ultimele 15 minute ale timpului ingaduit lui si Spiritul infinit n-a fost in intirziere. In aceasta imprejurare, omul n-ar fi putut sa se descurce singur. Avea nevoie de cineva care sa-l ajute sa-si mentina viziunea. E ceea ce un om poate face pentru altul. Isus a cunoscut adevarul acesta cind a spus: "Daca doi dintre voi se vor invoi pe pamint, orice lucru pe care-l vor cere se va da de la Tatal meu care este in ceruri". Cel care cauta este prea coplesit de treburile sale si atunci se umple de indoiala si de frica. Prietenul sau "vindecatorul" vede clar succesul, sanatatea sau prosperitatea si niciodata nu sovaie, pentru ca el nu este legat de situatie. E mult mai usor sa realizezi pentru altul decit pentru tine insuti, asa ca nimeni nu trebuie sa omita sa ceara ajutor, cind simte ca el sovaie.

Un observator subtil al vietii a spus odata ca "nici un om nu poate reusi daca altcineva nu crede in succesul lui".
Aceasta este puterea divina a viziunii si multi dintre oamenii mari datoreaza succesul sotiei, surorii sau prietenului care a crezut in el si a pastra fara sovaiala, imaginea lor perfecta!


Va urma








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu