marți, 16 august 2016

VIATA E UN JOC 4





Florence Schovel - Shin


Capitolul IV
LEGEA NONREZISTENTEI

"Sa nu te opui raului, sa nu-l infrunti, infrunta raul spre bine".
Nimic pe pamint nu poate rezista cuiva absolut nonrezistent. Chinezii spun ca apa este complet nerezistenta. Ea poate distruge o stinca si matura in jurul ei. Isus spunea: "Nu te opune raului", pentru ca el stie ca in realitate nu exista rau, de aceea nimic carui sa rezisti. Nenorocirile pot veni din imaginatia desarta a omului sau din credinta a doua puteri; aceea binelui si a raului. Exista o legenda, Adam si Eva au mincat din Maya, pomul iluziilor, si au vazut doua puteri in loc de una singura, Dumnezeu.
Raul este o lege falsa pe care omul a facut-o singur pentru el insusi prin psihoza sau adormirea sufletului. Sufletul adormit al oamenilor inseamna aceasta autohipnoza prin credinta rasei, acea credinta perpetuata din generatie in generatie asupra pacatului, a bolii, a mortii, etc.

Am vazut in capitolul trecut ca sufletul omului este mintea lui subconstienta si orice simte in adinc, bine sau rau, se impregneaza cu aceasta credinta servila. Trupul si starea omului arata ce a grevat el acolo. Omul bolnav a gravat boala, omul sarac saracia, omul bogat bogatia, etc.
Unii se intreaba: "De ce un biet copil atrage boala, cind el e prea mic ca sa stie de ea?" Raspunsul; copiii sunt receptivi si senzitivi la gindurile celor din jurul lor si, de cele mai multe ori, ei se impregneaza de frica parintilor, deci sunt victimele lor.
Am auzit, adesea, pe un metafizician zicind: "Daca nu-ti strunesti singur mintea subconstienta, atunci te va stapini ea pe tine". Mamele atrag adesea boli si dezastre asupra copiilor lor, tinindu-i continuu in ginduri de frica si supraveghindu-le simptomele.

O femeie intreaba pe o prietena daca fetita ei a mai avut pojar. Ea a raspuns imediat: "Inca nu!". Aceasta implica o stare de asteptare a bolii care pregateste drumul pe care ea nu si-l dorea pentru ea si copil.
Omul tare este echilibrat, s-a gindit la ginduri drepte, el traieste cu ginduri bune cu prietenii lui, oamenii, este fara frica, nu poate fi atins sau influentat de gindurile negative ale celorlalti. El poate primi numai ginduri bune, asa cum trimite.
"Rezistenta este iad, fiindca ea pune omul intr-o stare de tortura!"
Un metafizician mi-a dat odata o reteta minunata pentru a reusi de fiecare data, in orice faza a jocului vietii, aceasta fiind: Culmea nonrezistentei! El mi-a infatisat-o astfel: "O data in viata botezam copii si le dam diferite nume; acum nu mai botez copii dar botez evenimentele si le dau de fiecare data acelasi nume; daca am o nereusita o botez succes, in numele tatalui, al Fiului si al Sfintului Duh".

Intilnim aici marea lege a transmutarii bazata pe nerezistenta. Prin vorba ta rostita, fiecare nereusita se transforma in succes. Exemplu: o femeie, care avea nevoie de bani si care cunostea legea spirituala a abundentei se asociase in afacere cu un om care o facea sa se simta foarte saraca. Ea vorbea de lipsuri si limitari si ea a inceput sa fie prinsa in gindurile lui de saracie; astfel, nu-l mai putea suferi si il facea raspunzator de insuccesul ei. Ea stia ca, pentru a realiza cistigul, trebuie sa simta mai intii ca a cistigat, fiindca sentimentul de bogatie trebuie sa preceada bogatia propriu-zisa. Intr-o zi s-a iluminat; intelesese ca atit timp cit ea se opunea, rezista situatiei existente, vedea doua puteri in loc de una. A binecuvintat pe tovarasul ei si a botezat situatia "succes". Ea a afirmat: "Fiindca exista o singura putere, Dumnezeu, acest om este aici pentru binele meu, pentru prosperitatea mea" (tocmai pentru ca i se parea ca nu e asa). Putin dupa aceasta, a intilnit prin acest om o femeie care i-a dat, pentru un serviciu facut, multe mii de dolari, apoi tovarasul s-a mutat intr-un oras indepartat si a disparut din viata ei. Sa faci mereu aceasta afirmatie: "Orice om este o veriga de aur in lantul binelui meu!"; fiindca in toti oamenii este Dumnezeu in manifestare, asteptind prilejul dat de omul insusi pentru a desavirsi planul divin al vietii lui. "Binecuvinteaza pe dusmani si le vei fura munitiile lor". Acest lucru este adevarat pentru individ cit si pentru natiuni. Binecuvintind o natiune, trimitind dragoste fata de fiecare locuitor al ei, distrugi puterea ei de a face rau...

Omul poate ajunge la ideea dreapta a nonrezistentei prin intelegerea spirituala. Studentii mei au spus adesea: "Nu doresc sa fiu o rogojina aruncata in fata usii." Le-am raspuns: "Daca folositi nerezistenta, cu intelepciune, nimeni nu va putea calca peste voi."
Intr-o zi, eram nerabdatoare, asteptind un telefon urgent. Rezistam fiecarei chemari si nu chemam nici eu pe nimeni, gindind ca s-ar putea interfera cu ceea ce doream eu. In loc sa zic, "Ideea divina nu poate duce la nici un conflict, chemarea va veni la timpul potrivit", lasind inteligentei infinite posibilitatea de a aranja totul, am incercat sa dirijez eu insumi lucrurile. Am dat eu lupta si nu Dumnezeu, de aceea eram incordata si nelinistita.
Clopotelul nu a sunat multa vreme si cind m-am apropiat de receptor am vazut ca era desfacut de multa vreme, deci era intrerupt. Grija, frica si credinta mea in interferenta au adus o totala eclipsa telefonului. Realizind ceea ce aveam de primit, am inceput sa binecuvintez situatia, botezind-o succes si afirmind: "Nu pot pierde nici o chemare care imi apartine prin drept divin. Sunt sub scutul lui Dumnezeu si sub lege." O prietena s-a repezit la telefonul vecin si a anuntat compania sa faca legatura. Telefonul meu a fost legat de indata si urgent am primit o convorbite telefonica iar, aproape dupa o ora, pe aceea pe care o asteptam. "Barca ta proprie intra intr-o mare linistita."

Atita vreme cit omul rezista unei situatii, aceasta il va sicii. Daca fuge de ea, ea va fugi dupa el. De exemplu, spuneam aceste lucruri unei femei si ea mi-a spus: "Cit de adevarat este! Eram nefericita acasa, nu-mi iubeam mama fiindca era cicalitoare si autoritara. Am fugit si m-am maritat, dar m-am maritat cu propria mama pentru ca sotul era exact ca ea si am beneficiat in continuare de aceeasi situatie". "Impaca-te cu adversarii tai imediat. Convinge situatiile adverse ca sunt bune si nu fi tulburat de ele, astfel cazind ele singure in cintarul tau".
Nici unul dintre aceste lucruri nu se misca, este o afirmatie minunata. Situatiile nearmonioase vin din armonia interioara a omului insusi. Fiindca nu se da nici un raspuns emotional unei atari situatii nearmonioase, ea dispare din cale pentru totdeauna. Opera omului este intotdeauna ca si el insusi.

Cineva mi-a spus: "Fa-mi un tratament ca sa se schimbe sotul sau fratele meu!". I-am raspuns: "Nu, voi face un tratament ca sa te schimbi d-ta. Cind dumitate te vei schimba, sotul si fratele se vor schimba!". Una din studentele mele avea obiceiul sa minta. I-am spus ca e o metoda gresita si ca, la rindul ei, va fi mintita. Ea mi-a raspuns: "Nu ma tem". Nu poti merge mult fara sa te intinzi. Intr-o zi, ea vorbea la telefon cu un om pe care-l iubea foarte mult. Se intoarse spre mine si-mi spuse: "Nu ma pot increde in el, il cunosc, el ma minte". I-am raspuns: "Bine, si tu minti, asa ca cineva trebuie sa faca asta pentru tine si trebuie sa fi sigura ca aceea va fi persoana de la care tu ai dori sa spuna adevarul". Putin timp dupa aceea, am intilnit-o din nou. Mi-a spus: "M-am vindecat de minciuna". Am intrebat-o cine a facut acest lucru. Mi-a spus: "Am locuit cu o femeie care mintea mai rau ca mine".

De multe ori esti vindecat de greselile tale, vazindu-le la altul. Viata e o oglinda in care ne gasim noi insine reflectati in tovarasii nostri. Trairea in trecut este o metoda gresita si o violare a legii spirituale. Isus a spus: "Iata, este timpul potrivit, acum e ziua salvarii!".
Vaduva lui Lot s-a uitat inapoi si s-a transformat intr-un stilp de sare. Rotile timpului sunt trecutul si viitorul. Trebuie binecuvintat trecutul si uitat, caci altfel te tine in captivitate; trebuie binecuvintat viitorul, stiind ca in el se gasesc, din abundenta, bucurii fara sfirsit, dar trebuie sa traiesti in prezent. Exemplu: o femeie veni la mine plingindu-se ca n-are bani sa cumpere cadouri de Craciun. Spunea: "Anul trecut a fost cu totul altceva. Aveam o multime de bani si am cumparat multe cadouri dar anul acesta abia am un cent". I-am spus: "Nu vei avea niciodata bani pentru ca esti patetica si traiesti in trecut. Traieste complet in prezent si prepara-te sa ai cadouri de Craciun." Ingaduie-ti santurile si banii vor veni. A exclamat: "Stiu ce sa fac! Am sa cumpar citeva ornamente si hirtie colorata ca sa fac jucarii!" I-am spus: "Fa-o si cadourile vor veni singure sa pecetluiasca Craciunul!" Facind aceasta, a contrabalansat situatia financiara; mintea rationala ii spunea sa pastreze fiecare ban pentru sine ca si cum n-ar avea siguranta ca va primi alti bani, prin credinta in Dumnezeu. Ea a luat hirtie colorata pentru a face jucarii si putin inainte de Craciun a primit un cadou de mai multe sute de dolari. Cumparind hirtia colorata si ornamentele ea a impresionat subconstientul cu aparente si a deschis drum pentru primirea banilor. A avut de unde cumpara, astfel, toate cadourile pe care le dorea. Omul trebuie sa traiasca suspendat in moment. "De aceea priveste bine spre aceasta zi; acesta este salutul zorilor!" Trebuie sa fii ager spiritualiceste, fiecare absenta a prioritatii tale luind avantajul oportunitatii tale. Intr-o zi, am spus, in mod continuu: "Spirit infinit, sa nu ma lasi sa comit vreo greseala!" si ceva foarte important mi-a fost spus in acea dimineata; este foarte necesar sa incepi ziua cu vorbe potrivite. Fa o afirmatie imediat dupa desteptare. De exemplu: "Tie ti-e data aceasta zi de implinire. Multumesc, minuni vor urma, minuni si bucurii care se vor repeta mereu."

Fa-ti din aceasta un obicei si vei vedea minuni si miracole venind in calea ta. Intr-o zi, dimineata, am citit o carte in care scria: "Priveste cu mirare la ceea ce este inaintea ta!". Parea sa fie mesajul meu catre zi, asa ca l-am repetat mereu, priveam cu mirare la ceea ce era inaintea mea. Catre orele 9 mi s-a dat o suma mare de bani pe care o doream pentru un anumit scop. Intr-un capitol urmator voi da afirmatiile pe care le-am gasit eficace. Nu trebuie folosite decit afirmatiile care se par cele mai potrivite si convin propriei constiinte. De exemplu, urmatoarea a adus succes la unii: "Am o ocupatie minunata, intr-un loc minunat. Fac serviciu minunat pentru plata minunata!". Dadusem primele doua siruri unei studente, ea adaugindu-le pe celelalte doua. Este o afirmatie foarte puternica aceea de a fi platit perfect pentru un serviciu perfect, ritmul patrunde usor in subconstient. Ea mergea aproape cintind cu voce tare aceasta afirmatie, a primit repede un serviciu minunat, avind o plata pentru un serviciu minunat.

Alt student, om de afaceri, a folosit si el aceasta afirmatie, schimbind cuvintul "ocupatie" cu "afacere". El a adaptat formula la ceea ce i se potrivea lui.
Fiecare afirmatie trebuie exprimata ingrijit, sa acopere perfect fondul. De exemplu, am cunoscut o femeie care era in mare nevoie si dorea sa lucreze. A primit un numar mare de oferte de lucru dar nu era niciodata platita asa cum se cade. Ulterior a inteles ca trebuie sa adauge: "serviciu minunat pentru plata minunata". Este un drept divin al omului de a avea abundenta. Mai mult decit destul. Banitele tale trebuie sa fie pline si cupele sa se reverse. Aceasta este ideea lui Dumnezeu despre om si cind omul va rupe bariera lipsurilor din propria lui constiinta, epoca de aur va fi cu el si fiecare dorinta dreapta a inimii lui se va indeplini.


Va urma







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu