duminică, 30 octombrie 2016

Propagandă electorală PSD !







Tov Dragnea...

Ziarul Adevărul a organizat ieri un interviu la redacție cu Ilie Dragnea , liderul PSD, aspru taxat de cititori , în special pentru replica lui Dragnea că își dorete un Premier ROMÂN, nu EUROPEAN...(Mesaj Anti-Cioloș, desigur)...
Am scos din desagă o epigramă mai veche dedicată lui Ilie Dragnea, și am plasat-o la comentariile cititorilor... 

ILIE DRAGNEA A DECLARAT ODATĂ CĂ EL A VOTAT MEREU CU ...STÂNGA...

 Tov Dragnea la TV a declarat
 Că el mereu cu ...stânga a votat...
Ca ins naiv, mă-ntreb în sinea mea:
" Dară cu dreapta, ce naiba făcea?"
În replică, un alt cititor cunoscut sub pseudonimul de Nirolf, a scris

 Cu "dreapta" se scarpina .
in locul unde-l manca ...
I- am spus că și acesta e o posibilitate , dar eu mă gândeam la ...partea din față...

Sursa: JG









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu