duminică, 30 octombrie 2016

Publicatia Observatorul - o mica istorie ( pentru colaboratori si pentru prieteni )






Bun gasit,

In aceaste zile se implinesc 44 de ani de cand am ales , cu voie sau de nevoie, a lucra in printing industry ( 22 de ani in Romania si 22 in Canada ).

Am avut bucuria, meritata sau nu, sa cunosc multi oameni  speciali si valorosi, printre care va numarati si d-voastra.
De-a lungul vremii am fost sprijinit in toate cele de sotia mea Anca , de fata noastra iar de cativa ani buni de printesa noastra.

Vreme, nu ( ? ) , sa tragem o linie si sa adunam .

Cu cei care am impartit, aici in Canada, drumul de 22 de ani , am adunat cateva din fotografiile din patanii si din bucurii.
In attach aveti doua pagini din aceste intamplari ale unui tipograf si editor.

Pentru cei care doresc sa afle si din istoria noastra in ale tipariturii  in cei 22 de ani de lucru in Romania le putem trimite o alta istorie, la fel de interesanta.

Rugamintea este ca aceste scurte istorii profesionale sa le pastrati sau sa le stergeti, fara a deveni publice in alte locuri. Va multumesc.

Multumim ca ati facut parte din aceasta miscare Observatorul, ce s-a dorit sa promoveze, dupa puteri, limba, spiritul si cugetul romanesc pe aceste meleaguri.
Ce va urma ? Vom vedea impreuna !

Cu prietenie si consideratie,
Dumitru Puiu Popescu





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu