sâmbătă, 17 decembrie 2016

Mă teroriza cu cititul




Gojdu’ Zogravu’ Siminoc

N-am timp nici pentru domnul învățător.
Am pierdut demult legătura cu dânsul.
Mă teroriza cu cititul.... Cu scrisul...
Apoi, venea lângă mine... Să mă asculte, cum plâng...
Smirnă...Să nu îmi sufle și mie...
Să nu mă ajute... Și pe mine... Un coleg...
Mai măgar decât mine...
N-am timp deloc.
Nici să-mi duc aminte
De nimeni,
Din școală.
Care  - fără mine – nici nu ar fi existat.
Eu – am pus bazele
Acestei afaceri
Mondiale
Care până la urmă
m-a și ruinat -
Uitați-vă...!
Am eu bani
Să cumpăr
Toată sănătatea învățătorilor mei
Ologiți
De atâția ologi
La inimi, și minte?
De atâtea învățăminte
De canibali?
Mă și mir
Că nu ies
Niște afaceriști
Din morminte
Să vă bată obrazul cu degetul –
Să vă picteze
Cu o pensulă nouă și lungă
Cât autoportretul lui Luchian
Și să semneze
Pe tablolul vostru
Comun
De generație mondială
De cea mai înaltă elită
Zugravu’...
Zugravu’...
Mă cheamă pe mine...
Zugravu’ Marin...

Puteți să-mi luați și cetina
De pe Aman,

Puteți să călcați
Și pe cetina lui Romanescu

Eu voi zugrăvi iar,
Și iar,

Și să nu priviți
În jurul vostru
Cu frică

Când veți vedea
În noile fețe,
Vechile
Cum se ridică...


16 decembrie 2016
Cu deosebit respect,
Jianu Liviu-Florian









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu