joi, 1 decembrie 2016

OH, IUBITO !







Poezia este un imn înălțat dragostei,  văzută ca devenire infinită, ca mister luminos  care crește la nesfârșit până când devine Dumnezeu !  Se dedică tuturor celor care reușesc să  treacă marele Examen al Iubirii !


OH, IUBITO !

O, iubito,
dacă ai fi  o piatră ți-aș
spune la nesfârșit că te iubesc
până când te vei transforma
într-o inimă
care bate fericită visătoare întruna

apoi îți voi spune în continuare
la nesfârșit că te iubesc
până când îți vor crește aripi
și vei zbura în înaltul cerului
eu nu mă voi opri
îți voi spune la infinit că
te iubesc
până când îmi vor crește și
mie aripi
și ne vom întâlni în
înaltul cerului

eu te voi mângâia cu aripile mele
tu mă vei îmbrățișa cu aripile tale

iar eu tot nu mă voi opri
îți voi spune la nesfârșit că
te iubesc
până când ne vom transforma
amândoi în lumină
vom deveni amândoi două sfere  luminoase
care cresc la  nesfârșit
iar eu tot nu mă voi opri
îți voi spune mereu că
te iubesc
până când sfere luminoase fiind
ne vom contopi devenind o sferă imensă,
și eu tot nu mă voi opri
îți voi spune la nesfârșit că te iubesc
până când vom ajunge în inima lui Dumnezeu
și eu tot nu voi opri
îți voi spune că te iubesc la nesfârșit
până când vom crește cât inima Lui Dumnezeu
și eu tot nu mă voi opri
îți voi spune în continuare că te  iubesc
până când vom ajunge cât Dumnezeu
și tot nu mă voi opri
până când vom deveni Dumnezeu

Însă nici atunci nu mă voi opri
și-ți voi spune la infinit că
te iubesc

Stefan Dumitrescu












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu