luni, 20 februarie 2017

Scrisoare deschisa din Diaspora pentru Presedinte




Un punct de vedere. Nu spun ca ultra liberalismul pe fond este o ciuma.... portocalie (?) dar impunerea prin care (paradoxal) toti sunt obligati sa gandeasca ultraliberal mi se pare... dictatoriala. Pentru ca democratic inseamna ca fiecare are dreptul sa gandeasca si sa simta ce vrea atat timp cat nu-i afecteaza negativ pe cei din jur. Eu sunt crestina in masura in care m-am nascut in Romania ortodoxa si am fost botezata, dar ma intereseaza istoria religiilor si m-ar deranja ca cineva sa ma oblige sa cred intr-un fel sa altul. Din aceasta cauza, la randul meu, o respect pe semnatara acestei scrisori care a atins niste puncte nevralgice. Din pacate, ultraliberalismul are deja in panoplie o serie de abuzuri.



Scrisoare deschisa din Diaspora pentru Presedinte

Domnule Presedinte,
Sunt crestina, romanca, mama, sotie, plecata de cativa ani in Vest. Urmaresc cu atentie evenimentele tarii si ma doare ce vad. Ca si dv sunt fosta cadru didactic, profesoara de engleza, mai exact. Dar, spre deosebire de dv, eu n-am reusit sa-mi cumpar nici macar o casa cu banii din meditatii. Cate ore avea ziua dvs? Si in ce ritm ati lucrat?
Ati chemat oamenii in strada ca sa rasturnati guvernul liber ales. “Cine nu cunoaste istoria, risca sa-i repete greselile”, spunea un supravietuitor al Holocaustului. Cine nu cunoaste istoria, nu intelege prezentul. Manipularea sentimentelor multimii nu e de ieri de azi. Cu cata usurinta au chemat Lenin, Hitler, Nero multimea in piete si scotea strigate din gura lor. Nu trebuie sa se arunce decat un sambure de ura imbracat in haina numita “E dreptul vostru”.
Doar cu un an in urma ati mai rasturnat un guvern. Ce vina purta guvernul Ponta pentru arsii din Colectiv? Vreti sa intrati in istorie ca rasturnator de guverne?
Domnule presedinte, ca si crestina eu am ales sa nu scandez impotriva autoritatilor, caci, as striga impotriva copiilor mei si impotriva copiilor tarii. USR-ul ultra-liberal, oamenii dumneavoastra nu iubesc pe Hristos, nici familia, nici copiii. Si nici dumneavoastra nu-i iubiti! Urmariti sa stricati educatia, sa introduceti in scoli revolutia sexuala.
Cu ceva timp in urma, cand unul din copii mei care avea 6 ani, a venit acasa si mi-a spus “astazi am invatat despre ‘birth canal’ – canalul de nastere, dar am uitat cum se numeste – am ramas socata si cu inima franta de durere. In aceeasi zi primeam notificare de la invatatoarea lui ca acest baietel si alte mii de copiii ca el, care nu stiau inca sa scrie si sa citeasca, erau invatati despre vagin si penis, iar celalat copil de clasa a 6-a avea sa invete masturbarea. (majoritatea parintilor nici n-au primit aceasta notificare).
A doua zi am alergat la scoala sa-i rog pe profesori sa-i scuze de la orele de sexologie. Esti luat in evidenta si privit ca “fanatic” (exact cum dvs i-ati numit pe crestini), doar pentru ca gandesti altfel decat guvernul liberal. Ajungi sa iti fie teama sa traiesti intr-o astfel de societate liberala abuziva doar pentru ca nu impartasesti aceleasi idei si valori.
Cu cativa ani in urma am alergat din nou la scoala, de data aceasta la biroul unui director sa-i spun ca sunt crestina si sa-mi exprim ingrijorarea cu privire la orele de yoga. Copilasul meu de 7 ani pe atunci nu aprofunda la scoala citirea si matematica, ci practicile orientale. In fiecare zi intinsi pe jos, li se cerea “sa isi goleasca mintea”, si apoi sa isi imagineze lucruri ciudate si pentru un copilas. Directorul respectiv mi-a ripostat ca sunt ingusta la minte, caci el e un mare adept yoga si majoritatea profesorilor din scoala practica yoga. Mi-a mai spus ceva socant “daca nu iti convine, mergi la o scoala privata”, altfel spus “tu si copiii tai sunteti exclusi si marginalizati pentru ca nu ganditi ca noi, cei care avem puterea”. Nu se poate abuz mai mare sa excluzi un copil, sa ii iei dreptul la educatie, sa denaturezi scopul real al scolii de a educa si sa o transformi intr-un vehicul pentru idei liberale.
E vorba despre acelasi program “mindfulness” impus din afara si imbratisat de guvernul Ciolos. Guvernul dvs. domnule Iohanis, a dorit sa il introduca in scolile romanesti. Am multumit politicos si am parasit biroul cu ochii in lacrimi, cu baietelul de mana, care a aflat ca are o mama obtuza. Am plans atunci, am suferit, dar am iertat si pentru o perioada Dumnezeu ne-a binecuvantat cu optiunea scolii acasa (homeschooling), optiune pe care tari ca Germania o interzic prin lege cu pedeapsa inchisorii.
Cand copiii unor protestatari vor spune acasa ca au fost exclusi de la activitati scolare (computer activities), ca au fost hartuiti si batjocoriti si umiliti in fata clasei din cauza convingerilor religioase, cand vor vedea manuale de matematica cu probleme de tipul “sotii Gheorghe si Ion fac bugetul familiei lor…”, atunci vor realiza greseala ce o fac astazi lasandu-se instigati de ultra-liberali. Cand in sala de sport a unei scoli publice primare va intra un ofiter de politie si va striga copiilor: daca cineva va incerca sa va infuenteza in privinta alegerii sexului vostru, fie chiar parintii vostri, sa sunati urgentele. Eu sunt gay si sunt mandru de asta”, atunci vor sti impotriva cui au strigat. Cand in fata unei scoli publice va sta o masina de politie de paza, dar acoperita din cap in coada cu drapelul lgbt, atunci, poate unii vor dori sa srige: “E atat de nedrept!” Dar va fi prea tarziu. Nu vor mai striga. Nu vor risca sa fie acuzati de “hate crime”.Cel mult vor scrie o scrisoare anonima. Va scriu lucruri reale, domnule, pe care le-am trait. Ca orice alt pacat, ura mai intai momeste si instiga, iar apoi acuza.
Nu domnule presedinte, nu protestez ca sa va promovez agenda ultra-liberala. As protesta impotriva copiilor tarii si impotriva libertatii dascalilor romani, colegii mei.
Dvs cereti dreptate, neiertarea penalilor. Dupa care adevar si dreptate va ghidati? Persoana 1 copiaza “mai putin” la lucrarea de doctorat si acuza persoana 2 care a copiat “mai mult”. In cazul primei persoane ati declarat “eu nu mai sunt profesor, sa judece cei in masura”, care au judecat in favoarea ei. In cazul persoanei doi ati spus “eu sunt profesor si daca doar un cuvant copiaza cineva e furt, lucrarea e anulata”. Ca intre colegi: sunt profesor, nu-s profesor. Cand ati fost profesor? A copiat sau n-a copiat? Atat de multe flip-flops, dublu standard, bias, partinire si abuz in serviciu.
Si eu si dvs am rostit rugaciunea Tatal Nostru, iarta-ne greselile noastre precum si noi iertam gresitilor nostri. Eu cred ca Dumnezeu imi iarta pacatele caci si eu iert. Dvs va condamnati la neiertarea cereasca. De aceea, pe mine nu ma ingrijoreaza gratierea gresitilor. Si apoi, nu vorbim acum de prima gratiere din istorie. Gratieri au fost mereu. Prietenii dvs de dincolo de ocean, democratii, au dat amnistii pe banda, cele mai multe in istoria Americii.
Nicolae Steinhardt, ganditor si scriitor crestin ortodox, Nicolae Moldoveanu, compozitor crestin, Richard Wurmbrand, pastor luteran si zeci altii au suferit pe nedrept in inchisori comuniste, si prin ofranda lor mii de suflete au fost aduse la lumina. Au supravietuit si au putut sa povesteasca minunile lui Dumnezeu pentru ca un guvern comunist a dat o gratiere! Si-au iubit si si-au iertat tortionarii! Richard le-a dus flori la mormant! Dvs, domnule Iohanis iubiti trandafirii, aveti multe specii, am auzit. Pentru cine folositi floarea si pentru cine spinii?
Poate ziceti “in zile de libertate religioasa au fost inchisi doar raufacatorii”. Da, dar acolo, in inchisoare, am auzit ca unii delicventi au aflat mantuirea sufletului caci si-au recunoscut pacatele si le-au regretat sincer. Cu cativa ani in urma am auzit ca ar fi existat chiar o biserica a celor intemnitati. Daca e adevarat ca sunt crestini in inchisori, atunci nu voi protesta nici impotriva fratilor mei.
Nu vreti iertarea hotilor. Bine! Dar, daca dreptul dvs e drept si nu e stramb, va intreb: sunt toti hotii tarii dupa gratii?
Ati vorbit impotriva coruptiei si a pierderii statului de drept. Copiii mei au invatat mult in scolile vestice despre protejarea mediului. Da, unele tari isi protejeaza mediul, padurile. Au legi, stat de drept.
Ele iau padurea noastra, ca noi n-avem stat de drept. Vai, cum mai taceti in privinta lipsei statului de drept al unor tari care iau copiii abuziv de la parintii lor. Si din nou strecuram tantarul si inghitim camila. Nu va intereseaza respectarea dreptului constitutional al referendumului pentru familie semnat de trei milioane de fanatici. Mai apoi vi de pare rezonabil. Ca la Strasbourg s-o intoarceti din nou. Flip flops. Iata statul de drept. Nu e statul de drept. Unde e statul de drept? Adevarul? Dreptatea? Dreptatea e la Isus! El e Adevarul. De aceea voi ierta, ma voi ruga, voi iubi si nu voi protesta ca sa va implinesc agenda.
Nu, nu instig impotriva legilor , a randuielii, a statului de drept. Fara ele ar fi haos. Imi pare doar ca nu jucati corect.
Oh, si inca ceva…
O legenda spune ca odata doi vecini se gelozeau cumplit. Un inger coboara la unul din ei sa-i ofere un dar si sa-i incerce inima. Cere-mi orice doresti si-ti voi da, dar sa stii ca vecinului tau ii voi da masura dubla. Dupa un moment de gandire, omul raspunde: Doresc sa-mi pierd vederea la un ochi…
Dumneavoastra ce ati raspunde ingerului?
Scumpul meu Mantuitor sa va lumineza gandirea si trairea cu dragostea Lui cea mare!

Cu respectul datorat,
O anonima cu gandirea lucida, iubire in inima si credinta in Isus.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu