sâmbătă, 3 martie 2018

Grigoraş – Pictând cu alb pe alb










Vasilica Grigoraş – Pictând cu alb pe alb



scufundată

într-un vis aievea

mă las purtată

de-o mică furtună



patinez pe apele împietrite

ale unui îngheţ timpuriu

pozez unui portretist

meticulos

dar cu capul în nori

apoi înaintez uşor

şi păşesc prin albul aşezat

din care zvâcneşte

cuvântul fierbinte

de fraze născător



apăs clapele

pianului interior

chipul mi se-nseninează

prind vigoare

deschid

jurnalul inimii

pictez cu alb pe alb

şi mă regăsesc

în floarea de ierbar

dialogând cu

propriul orologiu



mă-mbrac uşor

cu vechile petale

mă scăld în mireasma

adâncului trăirilor

mă îmbăt

cu varietatea culorilor

şi mă  simt

binecuvântată

de îmbrăţişarea

curcubeului

din anii de-altădată







https://gradinaculecturi.wordpress.com/2018/03/03/vasilica-grigoras-pictand-cu-alb-pe-alb/








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu