sâmbătă, 19 mai 2018

lui Alexandru Găvan, omul sufletului meu




Despre tine
lui Alexandru Găvan, omul sufletului meu


~*~

Golul înseamnă spaţiu vidat.
Şi vrem să uităm
şi vrem să nu fi (re)simţit
golul

totul până când
întâlnim ceea ce ne lipsea

şi ceea ce am întâlnit e mai frumos decât am visat,
mai frumos decât mi-am imaginat
mai frumos decât mi-am dorit.
Eşti tu

tu, om sau zâmbet (continuu?)
şi bucurie de viaţă nemărginită

iubire deplină, suflet lângă care plutesc

fir de iarbă sau copac în floare




Definitiv


A  rămas un singur drum de urmat,
cel cu tine alături


atât de aproape eşti,
încât îţi simt pulsul gândurilor
şi respiraţia paşilor.


Toate acestea până în momentul în care devii teritoriul meu.
- un regat.-
De cucerit, de supus, de iubit, de ascultat







Peisaj nipon


Furtuna şi-a găsit liniştea
cu ajutorul tău
mă plimb prin grădina sufletului

târziu, târziu în toamnă


~*~

Laura Lucia Mihalca

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu